Bútor Róbert


Kassa Rallye összefoglaló
 Bútor: A cél teljesítve!
 
Minden jó, ha jó a vége. Főleg, ha az eleje rossz.
Márpedig a Bútor Róbert, Tagai Róbert kettősnek lelkileg elég mélyről kellett visszakapaszkodnia a Kassa-rali első gyorsasági szakasza után, utóbb azonban elsimultak a hullámok, sőt…
Bár nem gondolta, hogy ezt valaha kiejti a száján ezzel a futammal kapcsolatban, de Bútor élvezte az autózást, és nem sajnálta a kéziféket. Ennek az lett az eredménye, hogy a Peugeot 207 S2000-essel autózó páros nem csupán nagy népszerűségnek örvendett a közönség körében, hanem abszolútban a hetedik, a magyar értékelésben pedig a negyedik helyen végzett.
És pontosan ez volt a cél.
 
„Korán jött a nyakleves, az első szakaszon rögtön kaptunk egy defektet, úgyhogy felnin teljesítettük a pálya utolsó hét kilométerét. Ha megállunk, három-négy percet veszítettünk volna, így viszont harminc másodperccel megúsztuk. Igaz, lelkileg mélypontra kerültünk, átfutott az agyamon, hogy a sors már megint ronda tréfát űz velünk. Amúgy is kicsit mumus nekem ez a Kassa-rali, mert ahányszor indultam, mindig rengeteg problémám volt, és többször estem ki, mint amennyiszer célba értem, úgyhogy nem jött jól a peches kezdés. Ezt követően azonban sokkal jobban alakultak a dolgaink, mondhatnám: hibátlanul” – mosolygott Bútor, aki még hozzátette, a keskeny, erdei szakaszokat azért megtisztelte, mert nem akart hibázni (a mély szakadékok miatt itt minden hibának súlyos, totálkárban mérhető ára van…), a nyitott részeken azonban kimondottan jónak érezte a tempót, s ez az időeredményekben is megmutatkozott.
 
A páros előzetesen a magyar értékelés negyedik-ötödik helyét tűzte ki célul, s végül meglett a negyedik (az is kiderült, hogy a defekt nélkül sem kerültek volna előrébb), úgyhogy elégedettek lehetnek.
 
„Egyetlenegy kalandunk sem volt: kiegyensúlyozottan, biztonságosan, de határozottan és gyorsan mentünk. Élveztük a versenyt, s a visszafordítókban, ahol sok néző állt, nem sajnáltam a kéziféket sem. Nem érdekelt az egy-két elveszített másodperc, mert nagyon jólesett az autózás. Ráadásul ennek az eredménynek köszönhetően az összetett pontversenyben is három helyet léptünk előre, és már a negyedikek vagyunk” – vélekedett Bútor, akinek a mondandóját navigátora, Tagai Róbert még annyival egészítette ki, hogy a Kassa-rali igenis a bajnokság egyik legnehezebb, ha nem a legnehezebb versenye.
 
„Bevallom, egy kicsit tartottam ettől a futamtól, mert nagyon nehezek a pályái, elég egy kicsit késve bemondani a kanyart ahhoz, hogy jó nagyot essen az ember. Végül azonban semmi gondunk sem volt, jól megoldottuk a feladatokat. Azt az első szakaszon kapott defektet nehéz volt kimozogni, de a következő körre szerintem azért sikerült felpörögni, és végül a helyezésre sem lehetett panaszunk” – nyilatkozta Tagai.
 
KASSA-RALI, AZ OB 4. FUTAMA
Abszolút végeredmény: 1. Grzegorz Grzyb, Robert Hundla (lengyel, Ford Focus WRC) 1:17:18.9, 2. Turán, Zsiros (Twist Turán Motorsport, Ford Focus WRC) 57.5 másodperc hátrány, 3. Kazár, Szőke (Maximmun Racing, Citroën Xsara WRC) 1:31.5 perc h, …7. Bútor, Tagai R. (TBR Racing, Peugeot 207 S2000) 4:25.4 p h.
 

 
 
Friss hírek
2023.09.08-10. WHB Győr Rallye
2023.08.04-06. Veszprém Rallye
2023.06.22-24. Mecsek Rallye
2023.03.31.-04.02. Székesfehérvár Rallye
2022.11.26-27. Rally Show Santa Domenica
2022.07. Székesfehérvár-Veszprém Rallye
2022.06. Mecsek Rallye
2022.06. Új támogatók
2022.05. Cered WRC teszt
2022.04. Elkészült a WRC
2022.04. Rallye Croatia
2022.04. Cered Peugeot teszt
2021.10. Rally Hungary
2021.08. ZEG Rally Show
2021,07,Székesfehérvár-Veszprém Rallye
2021.06. Mecsek Rallye
2020.12. Mikulás Rallye
2020.07. Salgó Rallye
2019.12. Mikulás Rallye
2019.11. Nyíregyháza Rallye
2019.07.Veszprém Rallye
2019.04. Miskolc Rallye
2018.12. Mikulás Rallye
2018.11. Nyíregyáza Rallye után
2018.11. Nyíregyáza Rallye előzetes riport
2018.07. Veszprém Rallye
2018.05. Szombathely Rallye
2017.12. Mikulás Rallye
2017.10. Mecsek Rallye
2017.07. Veszprém Rallye
2017.06. Skoda Fabia R5
2017.04. Ózd Rallye
2016.10. Mecsek Rallye
2016.04. Eger Rallye
2016.03.
2016.02.
2015.10. Mecsek Rallye
2015.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.12. Mikulás Rallye
2014.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.08. Baranya Kupa összefoglaló
2014.01. A végső döntés
2013.12. Itt a vége
2013.11. Mecsek Rallye összefoglaló
2013.11. Mecsek Rallye előzetes
2013.10. Budapest Rallye összefoglaló
2013.10. Budapest Rallye előzetes
2013.09. Kassa Rallye összefoglaló
2013.09. Kassa Rallye előzetes
2013.07. Veszprém után
2013.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2013.07. Murva teszt
2013.06. Nehéz döntés
2013.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2013.05. Miskolc Rallye előzetes
2013.04. Eger Rallye összefoglaló
2013.04. Peugeot 207 teszt
2013.03. Peugeot 207 S2000!
2013.03. Bevezető
2013.02. 2013-as tervek II.
2013.01. Tatabánya rallye és 2013.
2012.10. Komló rallye összefoglaló
2012.09. Kassa rallye összefoglaló
2012.08. Arad rallye összefoglaló
2012.07. Veszprém rallye összefoglaló
2012.06. Mecsek rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye teszt
2012.03. Mitsubishi aszfalt teszt
2011.09. Mecsek Rallye összefoglaló
2011.08. Arad Rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő Rallye összfoglaló
2011.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2011.03. Eger Rallye összefoglaló