Bútor Róbert


Kassa Rallye előzetes
 A legnehezebbre hangolva
 
 
Az év legnehezebb versenye következik. Legalábbis Bútor Róbertnek ez a véleménye a hétvégén tartandó Kassa-raliról.
S hogy miért?
 
„A Kassa környéki pályák jóval bonyolultabbak, mint a mieink, de talán csak azért gondolom így, mert arányaiban jóval kevesebbet versenyzünk arrafelé, mint itthon – mondta a Peugeot 207 S2000-essel autózó pilóta, akinek ezúttal is Tagai Róbert diktálja az itinert. – Az elmúlt évek tapasztalataiból kiindulva elég nagyokat lehet esni arrafelé, úgyhogy az itinert is némi rátartással írjuk majd fel – mindenképp hagyunk magunknak némi biztonsági tartalékot. Szerintem amúgy a legtöbben így tesznek majd.”
 
Bútor bízik benne, hogy a technika ördöge végre leszáll róluk, ha így lesz, akár összejöhet végre az áhított jó eredmény is. Ebben azért is bízik, mert bár erről a versenyről nincsenek különösebben jó emlékei, ilyen profi autóval, mint amilyen a Peugeot még sohasem versenyzett ezeken a pályákon.
 
Tagai Róberttel amúgy ez lesz az első közös aszfaltos megméretésük, ami navigációs szempontból is nehezebb, mint a murvás, hiszen nagyobb a tempó, nincs lehetőség a korrigálásra.
 
„A kassai pályák fő ismérve, hogy többnyire nagyon keskenyek és rossz minőségűek, ráadásul rettenetesen közel vannak a fák az úthoz. Az első fasor és az aszfaltcsík széle között legfeljebb fél méter, ha lehet, úgyhogy a legkisebb hiba is azonnal megbosszulja magát. A közúti szakaszok szélesek, és szalagkorlát szegélyezi őket, de a tavalyi tapasztalatok alapján ezekből van kevesebb. Úgyhogy maradjunk annyiban: a szűk, fákkal szegélyezett szakaszokat meg kell tisztelni, no és némi szerencse is kell ahhoz, hogy gond nélkül, nagy tempóval végigmenj rajtuk. De ettől is ilyen izgalmas ez a verseny, s ezzel a feladattal mindenkinek meg kell birkóznia” – mondta Bútor, aki csütörtök reggel egy 40-50 kilométeres teszttel készül a hétvégére, s utána kezdik a pályabejárást Kassa környékén.
 
Ami a hétvége programját illeti, a Kassa-rali mezőnyére szombaton négy, vasárnap öt gyorsasági szakasz vár – az össztáv 412.9 km, ebből a gyorsasági szakaszok hossza 146.8 kilométer.
 

 
Friss hírek
2017.10. Mecsek Rallye
2017.07. Veszprém Rallye
2017.06. Skoda Fabia R5
2017.04. Ózd Rallye
2016.10. Mecsek Rallye
2016.04. Eger Rallye
2016.03.
2016.02.
2015.10. Mecsek Rallye
2015.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.12. Mikulás Rallye
2014.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.08. Baranya Kupa összefoglaló
2014.01. A végső döntés
2013.12. Itt a vége
2013.11. Mecsek Rallye összefoglaló
2013.11. Mecsek Rallye előzetes
2013.10. Budapest Rallye összefoglaló
2013.10. Budapest Rallye előzetes
2013.09. Kassa Rallye összefoglaló
2013.09. Kassa Rallye előzetes
2013.07. Veszprém után
2013.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2013.07. Murva teszt
2013.06. Nehéz döntés
2013.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2013.05. Miskolc Rallye előzetes
2013.04. Eger Rallye összefoglaló
2013.04. Peugeot 207 teszt
2013.03. Peugeot 207 S2000!
2013.03. Bevezető
2013.02. 2013-as tervek II.
2013.01. Tatabánya rallye és 2013.
2012.10. Komló rallye összefoglaló
2012.09. Kassa rallye összefoglaló
2012.08. Arad rallye összefoglaló
2012.07. Veszprém rallye összefoglaló
2012.06. Mecsek rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye teszt
2012.03. Mitsubishi aszfalt teszt
2011.09. Mecsek Rallye összefoglaló
2011.08. Arad Rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő Rallye összfoglaló
2011.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2011.03. Eger Rallye összefoglaló