Bútor Róbert


Murva teszt
 Murvateszt – juhéééé!
 
 
A murvás pályákban az a legjobb, hogy lehet egy kicsit improvizálni. Ez nem újdonság, mégis, ha hosszú szünet – értsd: téli hónapok és aszfaltos versenyek – után újra murvás utakon autózik az ember, az nagyon felszabadító érzés.
Bútor Róbert számára is az volt – a Peugeot-pilóta szerdán 100 kilométert tesztelt a 207 Super2000-essel, s új navigátorával, Tagai Róberttel. Nem nehéz kitalálni, a jövő hét végi Veszprém-ralira melegítettek a fiúk a sólyi erdőben kijelölt, gyors ritmusú, tempós pályán.
„Többet teszteltünk, mint eredetileg terveztem, de kellett időt adnom magamnak, hogy visszarázódjak. Egyrészt ki kellett jönnöm kicsikét a miskolci bukásból, másrészt elég keveset mentem még murván a 207-essel. A határokat nem feszegettem, de ahogy gyűltek a kilométerek, érezhetően folyamatosan gyorsultam. A végén már úgy éreztem, egész jó tempót megyünk” – nyilatkozta Bútor Róbert, aki azt is hozzátette, bár csábító, hogy murván többet improvizálhat az ember és nem kell annyira precízen vezetni, mint aszfalton, azért megpróbált nem túl sokat keresztbe menni.
„Ha háttal érkezel meg minden kanyarba, az nem túl gyors megoldás, úgyhogy muszáj fegyelmezettnek lenni, de azt is bizonyította ez a nap, hogy a Peugeot-val szépen lehet keresztbe menni. Az új futóművek szenzációsak: az autó átmegy mindenen, szépen ugrik és nagyon magabiztosan áll az úton. Csak még el kell hinnem, hogy ennyire gyorsan lehet vele menni. De ehhez idő kell és kilométerek kellenek” – mondta Bútor, akit természetesen arról is kérdeztünk, vajon miként tudott hozzá alkalmazkodni új navigátora, Tagai Róbert. A pilóta elmondta, annak rendje és módja szerint felírták a pályát, és már az első alkalommal is tökéletesen együtt tudtak dolgozni. Tagai jó ütemben, jó stílusban adta vissza az információkat, úgyhogy mindketten jó szájízzel várják a versenyt.
„Nagyon élveztem, hogy végre megint versenyautóban ülhetek – mosolygott Tagai Róbert. – Szerintem elég hamar megtaláltuk az összhangot, jó hangulatban töltöttük el ezt a napot. Robi nem kér mást, mint mások, nem kéri máshogy az információkat, úgyhogy elég hamar összeszoktunk.”
Az országos bajnokság 3. futamát július 13-14-én tartják Veszprém környékén, a viadal össztávja 525.55 kilométer, amiből a 10 gyorsasági szakasz 144.9 kilométer.

 
 
Friss hírek
2017.10. Mecsek Rallye
2017.07. Veszprém Rallye
2017.06. Skoda Fabia R5
2017.04. Ózd Rallye
2016.10. Mecsek Rallye
2016.04. Eger Rallye
2016.03.
2016.02.
2015.10. Mecsek Rallye
2015.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.12. Mikulás Rallye
2014.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.08. Baranya Kupa összefoglaló
2014.01. A végső döntés
2013.12. Itt a vége
2013.11. Mecsek Rallye összefoglaló
2013.11. Mecsek Rallye előzetes
2013.10. Budapest Rallye összefoglaló
2013.10. Budapest Rallye előzetes
2013.09. Kassa Rallye összefoglaló
2013.09. Kassa Rallye előzetes
2013.07. Veszprém után
2013.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2013.07. Murva teszt
2013.06. Nehéz döntés
2013.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2013.05. Miskolc Rallye előzetes
2013.04. Eger Rallye összefoglaló
2013.04. Peugeot 207 teszt
2013.03. Peugeot 207 S2000!
2013.03. Bevezető
2013.02. 2013-as tervek II.
2013.01. Tatabánya rallye és 2013.
2012.10. Komló rallye összefoglaló
2012.09. Kassa rallye összefoglaló
2012.08. Arad rallye összefoglaló
2012.07. Veszprém rallye összefoglaló
2012.06. Mecsek rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye teszt
2012.03. Mitsubishi aszfalt teszt
2011.09. Mecsek Rallye összefoglaló
2011.08. Arad Rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő Rallye összfoglaló
2011.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2011.03. Eger Rallye összefoglaló