Bútor Róbert


Miskolc Rallye összefoglaló
  
Elfogyott alóluk az út…
 
Bútor Róbert autója beszorult a szalagkorlát alá
 
 
Sok volt. Egy bal 22-es kanyarban, a bükkszentkereszti pálya kétharmadánál.
„Elfogyott alólunk az út, a külső szalagkorlátnak csapódott az autó eleje, a jobb első kerék megakadt a függőleges korlátban, és a végén a Peugeot eleje beszorult a szalagkorlát alá. Alaposan összetört” – foglalta össze röviden Bútor Róbert a Miskolc-rali számára legmeghatározóbb néhány pillanatát.
Nem tudja, miként történt a baleset az országos bajnokság második versenyének ötödik szakaszán, mert kicsit sem érezte úgy, hogy fáradt lenne. Az első négy gyorsaságin legalábbis nem. Aztán jött az utolsó kör, már jócskán benne az éjszakában, hiszen a viadal különlegessége az volt, hogy este hétkor rajtolt el a mezőny, és a táv nagy részét sötétben teljesítette.
„Talán egy pillanatra kihagyott a koncentrációm, nem tudom. Pedig nem éreztem fáradtnak magam, mégis valahogy az elejétől kezdve rumlisabb volt az a szakasz, mint az előző négy. Lehet, túlságosan is forszíroztam a tempót, mert nem esett jól, hogy viszonylag sokat kaptunk a mezőny elejétől, és mindenképp gyorsulni szerettem volna…” – kesergett Bútor, akiről köztudott, hogy maximalista, így azután, azt sem nehéz kitalálni, hogy elég nehezen teszi majd túl magát a történteken.
„Az első négy szakasz amúgy a várakozásoknak megfelelően alakult, Botkával ugyanúgy harcban voltunk, mint Egerben, Herczig Norbi pedig megint kiugróan teljesített, vele nem tudtunk versenyben lenni. De azért szerettük volna megpróbálni. A példa azonban azt mutatja, nem szabadott volna hajnalban >>emberkedni<<, mert annak aztán ez lett a vége” – mondta a Peugeot 207 S2000 pilótája, aki azt is hozzátette, navigátorával, Tóth Imrével reggel szabadultak ki a pályáról, csak fél hétre értek a szállodába. Vasárnap pedig nem volt annyira jól lelkileg, hogy visszanézze a belsőkamerás felvételeket.
Annak is eljön majd az ideje, s a felvételekből biztosan újabb következtetésekre jut, amelyekből profitálni lehet a következő verseny előtt. 

 
 
Friss hírek
2017.10. Mecsek Rallye
2017.07. Veszprém Rallye
2017.06. Skoda Fabia R5
2017.04. Ózd Rallye
2016.10. Mecsek Rallye
2016.04. Eger Rallye
2016.03.
2016.02.
2015.10. Mecsek Rallye
2015.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.12. Mikulás Rallye
2014.10. Mecsek Rallye előzetes
2014.08. Baranya Kupa összefoglaló
2014.01. A végső döntés
2013.12. Itt a vége
2013.11. Mecsek Rallye összefoglaló
2013.11. Mecsek Rallye előzetes
2013.10. Budapest Rallye összefoglaló
2013.10. Budapest Rallye előzetes
2013.09. Kassa Rallye összefoglaló
2013.09. Kassa Rallye előzetes
2013.07. Veszprém után
2013.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2013.07. Murva teszt
2013.06. Nehéz döntés
2013.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2013.05. Miskolc Rallye előzetes
2013.04. Eger Rallye összefoglaló
2013.04. Peugeot 207 teszt
2013.03. Peugeot 207 S2000!
2013.03. Bevezető
2013.02. 2013-as tervek II.
2013.01. Tatabánya rallye és 2013.
2012.10. Komló rallye összefoglaló
2012.09. Kassa rallye összefoglaló
2012.08. Arad rallye összefoglaló
2012.07. Veszprém rallye összefoglaló
2012.06. Mecsek rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye összefoglaló
2012.05. Bükfürdő Rallye teszt
2012.03. Mitsubishi aszfalt teszt
2011.09. Mecsek Rallye összefoglaló
2011.08. Arad Rallye összefoglaló
2011.07. Veszprém Rallye összefoglaló
2011.06. Bükfürdő Rallye összfoglaló
2011.05. Miskolc Rallye összefoglaló
2011.03. Eger Rallye összefoglaló